sista november

jag får en ny garderob imorn, wiihihih! den är både mindre och större än min nuvarande, på samma gång. knas vah. men ja har så himla litet rum så de kommer nog bli bra. funderar på att börja lägga ner alla mina kläder i sopsäckar så de blir lite lättare imorn när vi ska byta garderob, men orkar jag? näe. får bli imorn efter skolan istället :)

har varit så upptagen av att tänka på min egna födelsedag på fredag så jag har helt glömt bort att min pappa fyller år på torsdag, hehe. osnällt av mig. kanske får ta en titt i centrum imorn efter skolan och se om jag hittar nåt fint. vad vill pappor ha? han säger ju inget han önskar sig. jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0