sleep tight

sitter här på golvet och läser bloggar, som vanligt. börjar åtta imorn, har inget att ha på mig och kommer inte orka gå upp. pallar inte skolan!
vill inte gå och lägga mig. ensam. hatar att sova ensam. jag vill ha min pojkvän här.
värst va efter sommarlovet när vi sovit med varann i princip varje natt. höll på att avlida när skolan började, haha. men what to do? imorn får jag iallafall sovsällskap av världens finaste kusis. det blir mysigt. hundra år sen vi sov tillsammans, så de ska bli himla mysigt. innan de äre lite tjejmiddag där också med gott att äta (antar jag, hehe) och lekar och sånt. och innan De har jag ju dans också, haha.
men måste göra nån nytta nu. ska ladda ner en film att somna till iaf. NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0