snöstorm

hallå i stugan. skulle blogga igår men pallade inte, felåt.
skoldagen va pest & pina. slutade liksom halv fem, höll på att avlida. men åkte till min fina pojkvän direkt efter och åt god middag och kollade massa bra teveprogram. eftersom jag började elva idag så sov jag över där. himla mys. vi somnade typ halv elva, haha, men skulle upp tio i sex imorse eftersom dempas praktik börjar 7. höll på att dö. så himla tidigt. men de va värt de, för jag åkte hem då och sov lite till, haha. begav mig av till skolan i snöblandat regn och massa blåst. mysigt....
hade två lektioner, äcklig lunch där imellan. oväääärd dag säger jag bara.
åkte hem i snöstorm med converse på fötterna. tårna förfrös och jag såg ut som ett sär (Y)
sitter och käkar mellis nu och ska på dans om en timme. funderar på att hoppa baletten och bara komma tills streeten. måste ju faktiskt plugga spanska också (a) fast näe borde nog gå på den me.
herrrrå

dagens;


va ju bara tvungen att ta en ful bild genom fönstret på snön, bara för att


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0