Soap da Police

god dag! imorse vaknade jag runt sju och insåg att det inte fanns någon ström. allt va släckt. man bah eh ah jag ska sminka mig i mörkret (Y) de gick bra :) eller? kanske såg ut som ett sär idag, vad vet jag. näe men de funkade med lite tända ljus här och där. åkte till tandläkaren, dom gjorde illa mig, sen drog jag. kom till skolan med ellinor, vi hoppade in i en grupp med valter hugo och sebbe. vi skulle göra en tvål. dom hade redan hela idén så vi hade ingen talan. men det blev awesome ändå. våran va fett gangster. hur cool som helst. faktiskt. det va kul, alltihopa. vi köpte godis också, hihi. sen redovisade vi våra tvålar i slutet av dagen.
åkte hem, de va fortfarande strömavbrott. galet. askallt hemma fast vi hade masssssssssa tända ljus. lite mysigt sådär. va tvungen att skriva en grej som jag hade på datorn men inte gick att maila iväg såklart, så blev ingen dans för mig. va ändå dödstrött så palla´nte. blev donken till middag såklart, eftersom vi inte kunde laga mat............
duschade, drog ut på långprommis med vovven och mamma. mysigt! nu är strömmen tillbaka :) (Y)
ska strax kolla ph - avsnittet från igår för att sen kunna kolla dagens, även de på internet eftersom de håller på just nu.


coola ellinor med vår coola ganstertvå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0