ta mig till ett annat land

what´s up with att typ varenda jävel ska utomlands i vinter? speciellt till thailand. typ alla jag känner. blir fan asledsen här hemma. hur ska jag klara mig hela vintern hemma, när alla drar iväg och kommer hem som jävla pepparkakor medans jag sitter och käkar dom och kollar ut på slasket....... kul liv! näe men asså åh vill fan komma bort lite, till solen. blev ju inte bättre av att jag drömde att jag va utomlands inatt och badade i havet och hoppade från värsta klippan, och sen la mig på en solstol, som förövrigt va helt sandig. inte jättemysigt, men de gjorde inget, för ja va ju utomlands. faaaaaaaan! jag vill dra till USA och åka galna berg - och dalbanor. fyfan va roligt asså. dom är ju helt crazy där borta. åh, ta mig vart som helst!







skulle nog böla som fan när jag väl satt mig där i, men de skulle va så jäkla grymt efteråt! tror ni inte de?
ååååh ja vill ja vill ja villl

Kommentarer
Postat av: micke

om du ska åka till USA o åka berg-och-dalbanor åker du inte utan mig!

2010-11-23 @ 22:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0