tpl

är på fett dåligt humör på allt och alla. så sjukt trött, känns som att jag aldrig får sova. måste plugga spanska nu, sidan man kan gå in på och plugga funkar inte ens. jävligt bra (Y) har dans ikväll så hinner inte plugga mycket alls. dåligt. hade världens jobbigaste idottslektion idag också, typ. eller den va mest jobbig för jag fick feta astman och inte kunde andas :( trodde jag skulle både spy och svimma och jag började se suddigt. sen skulle vi köra allt en gång till också, haha fyfaaaaan!  vill bara sova nu. vädret gör mig deprimerad, seriöst. äckligt och slaskigt och man blir dygnsur om fötterna vilka skor man än har, förutom gummistövlar kanske, men de är så jävla fult att gå runt i även fast de kanske är 'inne'
aja nu måste jag plugga.


arg tjej, typ! mogna killar som skriver xd bara för att.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0