typ hej har no lifeeeeeeeeeee

Saknar du någon speciell person? - aaaaaaaah 3 stycken
Har du svårt för att bli kär? - ja ganska, men lätt för att bli intresserad
När kysste/hånglade du med någon sist? - igår
Ångrar du det? - neje
Har du hånglat med någon av samma kön? - jadå

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
:
Gråtit? - nej, men nästan
Kramat någon? - japppi
Pussat någon? - ja
Köpt någonting? - hhhmm, nej
Sjungit? - ahrå
Saknat någon? - ja

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - dennis
Såg dig gråta? - vet faktiskt inte
Du delade en drink med? - sofisen
Du gick på bio med? - viktor johanna & dennis
Skällde på dig? - min syster, hade hennes ring på mig som hon letat efter i typ 8 månader eheheh

Skulle du kunna låta din kille krama en annan tjej? ja såklart
Skulle du kunna låta din kille pussa en annan tjej? näe
Skulle du kunna låta din kille ha sex med en annan tjej? absolut inte
Har du kramat någon som har ett förhållande? ja
Har du kysst någon som har ett förhållande? ja kanske de
Har du haft sex med någon som har ett förhållande? ......
Skulle du kunna låta din kille ta på dig? eeeeeeeeh?
Hade rumpan vart okej? ja de gillar jag
När du är tillsammans med en, umgås du med andra killar då? ja nej jag sa upp min vänskap med alla killar när jag skaffa kille..... eller?
Hur mår du nu? ganska så jävla bäst
Hur går det med "han"? vem?
Vad har du för bh på dig just nu? en vit
Går du i någon sport? dans räknas väl?
Har du bra självförtoende? ibland
Vilken skola går du på? sjödalsgymnasiet
Vilka är du med i skolan? ojjj, eh ellinor terése emma viktor daniel jimmy micke anders för de mesta
Har ni mycket rast? om håltimmar räknas som rast så ja

Har du skolkat? ja nångång har väl alla?
Vilka är dina bästa kompisar? asså allra bästa i hela världen & livet är johanna & sofia
Använder du hårwax? ah brukar köra backslick juh. or not!
HårSpray? neee, bara om jag gör värsta frisyren liksom
Parfym ? såklart!
Mascara? yesbox
Ögonskugga? oftast
Kajal? ibland
Är du nöjd med ditt utséende? har ju sett snyggare....


fast här kan man ju inte vara annat än supernöjd, eller vad säger ni? :)

Kommentarer
Postat av: Micke

"Går du i nån sport?" Hahaha snygg formulering lixom, haha loser som har skrivit :)

2010-11-07 @ 20:29:27
Postat av: sofia

HAHAHAHHAHAHAHHAHA asså det va såååååå vårt att läsa igenom hela dendärför att komma till det klockrena slutet! love you miss you toooo much!

2010-11-07 @ 21:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0