ung & bortskämd

hallå, är hemma igen nu! har iofs varit de ett tag, men iaf. sitter och kollar på ung & bortskämd på svtplay. haha askul, helt sjukt bortskämda. men dedär med att föräldrarna städar och så, så har jag de också kan jag erkänna, hehe (a) min pappa städar mitt rum och bäddar min säng varje dag! (Y) de är ju rätt soft.
men de är ju inte så att han går och betalar kläder till mig för 17000, nejnej!
en brud i dedär programmet sa; ''de går inte att vara snygg för 80 kronor om dagen'' men hallå, man köper ju inte smink och hårgrejjer och shit varje dag ändå så...eller? asså de behöver man ju inte.
men kolla på programmet, de är fan kul hur dåliga dom är, haha!
och han jerry verkar ju inte så bortskämd, bara konstig och äcklig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0