Utkast: Nov. 16, 2010

hej bloggi! hemma från skolan nu, fick sluta lite tidigare, softis. ska laga lite mat till mig nu, tortellini (?) har ju dans sen så hinner inte keka med familjen, som förövrigt ska äta kebab. kul att missa den middagen liksom :(
hade iaf en tjillis skoldag, bara två lektioner. på samhällen tittade jag bara på safariresor i afrika, lejon och resor till bora bora. hehe jag och jimmy drar nästa sommar. kostar ju bara 40 000 för en vecka så de är ju lungan, de är ju knappt några pengar alls. ellerrrrrrrrrr? näe men de är så äckligt fint där så jag bestämde mig idag för att gifta mig där. eller iaf smekmånaden. jag ska dit innan jag dör!
nu kokar snart makaronerna över så tjarå!

eh ja dehär inlägget skulle publiceras vid typ tre, haha, men hade tydligen glömt att trycka på publicera. uppsiii. dansen gick iaf grymt, va så jäkla kul, as usual. hade en praoelev där också (fett nice att praoa som danslärare) haha fett söt va han. gick i åttan och hade värsta affrot. duktig på att dansa också, såklart. cool kille dedär. mer har väl inte hunnit hända denna fina dag. ska snart sova. börjar åtta imorn. usch! PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0