värsta grymma tjejen

wazzzupp with sugmärken? typ alla går runt med sugmärken på halsen nu för tiden..... varför om man får fråga? de är ju inte direkt mysigt att ligga och suga på nåns hals?! tycker jag iaf... de är ju inte snyggt med ett blått stort märke på halsen, och inte coolt heller. känns det inte lite fjortis att göra sugmärken? bara för att visa att man har varit med en kille typ. ah så tycker jag iallafall!

ska strax käka nånting för att sen pallra mig iväg till stockholms stad och dansa lite modern jazz till klockan halv åtta. alltid lika mysigt en fredagkväll. eller? nej men de är tur att dans är så kul som de är, annars skulle man ju inte palla. efter de åker jag nog hem och har en mysig kväll med min kärlek och familjen kanske. mina fina vänner kanske skulle hitt på nåt hos jimmy, så får se om jag inte åker dit annars.
men de behöver jag inte bestämma nu :)
ger er en bra låt att lyssna på;


spelas magnus uggla på festen kan man ju dansa hela natten! han är grym!

Kommentarer
Postat av: t med fula sugmärket

JAG VET ATT DET ÄR FETT FJORTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! förlåt :(

2010-11-12 @ 19:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0