21 oktober

hejeeee! jag är hemma idag, eftersom att jag vaknade med noll röst och hosta så jag höll på att kräkas. riktigt omysigt. men rösten är typ här nu, och hostar gör jag fortfarande. och sen fick jag mensvärk på köpet också. tack så hemskt mycket, precis vad jag ville ha! eller?

mamma mia igår va grymt, men det bästa va nog trots allt att få träffa min fina bästavän sofia! vi ses alldeles för sällan, men man blir alltid lika glad av att se henne, och vi är alltid lika knäppa tsm.
precis när det hade börjat igår och vi satt där i globen så fick båda värsta skrattattacken, och det va helt tyst. så vi va tvugna att hålla det inne, så båda börja typ böla av garv, de va så galet kul. typiskt oss att skratta när man inte får. vi hann iaf prata ut om det mesta vi missat och det va trevligt.

har nyss badat skumbad i badkaret och ska snart ta nån lunch och kolla OC! heido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0