död

alltså min mage dör, jag har käkat tre alvedon och hittar ingen värmedyna :(
ska strax steka hamburgare med min bror eftersom att vi är själva hemma. gillar inte att laga mat...

imorn blire skola för min del, för jag  måste gå på mattelektionen eftersom att vi har prov nästa vecka och jag fattar noll! men har ju kort dag så de går nog bra. på kvällen ska jag hem till min pojkvän för han är ensam hemma, så ska vi laga mat och bah softa hela kvällen. han har köpt chips och godis och jag ska frossa i mig alltihopa helt själv, har jag bestämt. man får faktiskt de när man har mens tycker jag, och säkert alla andra tjejer också!
men nu ropar bror så måste springa ner, puss

Kommentarer
Postat av: Bastianadriana

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-02-22 @ 10:30:46
URL: http://bastianadriana.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0