fredag ♥

godmorgon! eller? dålig morgon kanske....

igår hade jag skola, va hos doktorn, åkte till dennis. rätt soft dag liksom. orkade inte blogga då.
idag gick jag upp tidigt, åkte till skolan för att ha multimedia klockan åtta, men nejnej, vår lärare va sjuk. men ah schysst att vi ska pallra oss upp tidigt och åka dit när hon ligger hemma och slappar. trött man blir!
så jag drog hem, för vi har bara matte sen och pallade inte vänta i över två timmar på en mattelektion, när jag likagärna kan jobba det hemma. rätt skönt faktiskt att sitta här i mjukiskläder nu, hihi!
ska strax käka frukost och softa i sängen. härliga fredag!
seeeeeeeeee u latero!


ja gillar mina snobbentofflor :)♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag gillar också dina snobbentofflor :))))

2010-10-08 @ 19:33:59
URL: http://jfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0