halloweenångest

alltså jag har fortfarande lite panic at the disco över vad jag ska vara på halloween. jag menar, jag har en tanke, kommer vara rätt söt då liksom. men man vill ju inte vara gullig när alla andra klär sig typ porrigt....?! jag menar, jag vill ju se snygg ut, men vill ju inte se slampig ut med typ megakort tight klänning och stay-ups när man ska på lokalfestis med folk från skolan. åååh fett jobbigt. men alltså, behöver ju inte direkt försöka impa på snygga killar som förr i tiden, för har ju min fina pojkvän nu, så kan ju lika gärna komma ful vetja! (Y) näe, men ska nog vara lite fin söt sådär. palla porr. eller? assså de är ju lite kul med stay-ups, för man har de ju aldrig annars, och på halloween funkar de ju faktiskt eftersom att man klär ut sig. meeeeen, de ser ändå lite slampigt ut, faktiskt. åh panik!!!!!!!!!!!
näe men vi får seeeeeeeeeeeeeeeeee!


Kommentarer
Postat av: dennis

men klär du dig "slampigt" kommer alla bli så avis för att du är FÖR snygg!

2010-10-25 @ 21:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0