hej å hopp, jag gillar snopp

sitter och tittar på naked mile på 6an. väntar egentligen bara på att reprisen av ph ska börja, höhö.
borde egentligen plugga, men tycker nog att klockan visar lite för mycket för det nu, eller?
har nyss tagit en skön dusch efter dansen som förövrigt gick grymt bra. det är så sjukt kul.
är dödshungrig också fast jag åt mat innan jag åkte. men jag kan äta typ hur mycket som helst, så ska nog göra en macka att käka till ph, sen borsta tänderna och hoppa i säng. ny dag imorn liksom!
redan onsdag. gal1 vad veckorna går fort. bara jag som typ dör av längtan till höstlovet? näe tror inte de vah.... eller?
vad ska man ha på sig imorn dåå? ångest av att kolla i garderoben typ. ibland hatar jag kläder. konstigt vah?



söta tjejer vah? jo tack vi vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0