helg

¨hejhejhej, sitter hemma hos min pojkvän nu. han är ute och hjälper sin pappa med nåt...
vi åt havregrynsgröt till frukost, haha :) rätt gott faktiskt. såg ju ut som typ spya, men smaka inte så äckligt som jag trodde. nyttigt också juh, så ska börja käka de (Y) kanske.

i fredags efter skolan åkte jag till skäris med johanna och viktor, så klippte jag mig. kort. ja, de blev fan kort. men va tvungen, för de va så jävla slitet. så nu äre fett skönt!
shoppade lite, en skjorta och en stickad kofta, fast de egentligen inte va meningen. jag bara råkade.
åkte på dans, fick massage, gjorde dödsont. sen åkte jag till huddinge, mötte dennis så drog vi hem till micke där alla mina fina vänner va, så kollade vi film, spelade buzz och mös.
sen tagga jag och dennis hem till mig och sov.
i lördags sov vi alldeles för länge, och gjorde ingenting på hela dagen. efter middagen åkte vi hem till han och kollade film, duschade och hoppade i säng.

när han kommer in nu ska vi typ kolla film. PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0