helgen är slut

dålig update i helgen eller? liiiiiiiiiite kanske :) men nu är jag här igen, bänkad framför datorn. nördigt de lät...
drog ju på dans i fredags, hade vikare, de va kul och gick bra. har ont i min lårmuskel som slets sönder förra året så är lite jobbigt ibland :( men jag fixart ändåååååå! man får stretcha försiktigt på vänsterbenet!
mötte upp dennis och hans vän sara efteråt, hjälpte henne att hitta till sin vän eftersom hon inte var från stockholm, och sen drog jag och dennis på bio på sergel. bion äääägde. så jävla rolig!
åkte hem till mig och hade vilt sex i flera timmer. näe skoja bah! eller?
på lördagskvällen träffade jag johanna, så åkte vi också på bio och såg tusen gånger starkare. lovley! den va också grym. de va riktigt mysigt och vi hade jättekul.
efter de åkte vi hem till henne och hade myspys i soffan och somnade tillslut. vaknade sent imorse, åkte hem, fixa mig och åkte till järna på cirkusföreställning. mammsen jobbar ju på cirkus cirkör så hon hade biljetter till dedär, så jag henka på. de va bra, riktigt bra. dom är grymma!
åkte hem, fick varma mackor till middag och hade mys. nu ska jag duscha. imorn äre måndag, gillart! or not!
TJADÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0