ibland får man bjuda på sig själv

hejhejhejhejehej.
gårkvällen va kul. började ju hos johanna med pizza fixning och förfestspel. det va awesome. sen drog vi till anders. lite segt i början men sen kom alla igång och det va skitkul.
jag och johanna drog hem vid halv ett till henne och somna direkt. vi va så jävla trötta, och jag dansade runt i mina klackar hela kvällen så hur mina fötter kändes ska vi inte tala om.
imorse vaknade vi vid tio, käkade frulle och jag åkte hem. bytte och och sminkade om mig lite, sen åkte jag till stan. mötte mamma och syster där och vi käkade lunch och shoppade lite. kan visa sen vad, för nu kommer lite halloweenbilder upp.

varning för drägg och oseriösa bilder!





















Kommentarer
Postat av: johanna

vart ahrd u klpt din mask och dina handskar? :)

2010-11-04 @ 17:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0