jag kommer bli nya carrola (Y)

just nu äre carola som skrålar ur högtalarna. stog och sjöng tommy tycker om mig i duschen nyss, så va tvungen att sätta igång lite på spotify. hennes gamla låtar är ju faktiskt riktigt bra. hade carola-medley på dansen när jag va liten, tyckte de va skittufft att dansa till tommy tycker om mig, fångad av en stormvind, främling & mickey :)
ullared är på teven också och snart ska jag göra lite vanilj rabarber - té och kolla hollywoodfruar som har premiär idag. haha dom är så roliga.
har ju lång sovmorgon imorn men ska vara hos tandis klockan tio, så tänkte försöka komma i säng i lagom tid ikväll ändå.
juste köpte en jacka idag på h&m, en lite sådär mellantjock som passar nu när skinnjackan egentligen är för tunn men tjocka dunjackan för varm (enligt mig) tänk liksom när det blir 25 minus, då kommer alla ha vant sig med vinterjacka och frysa ihjäl, och de är inte skönt. men kanske visar den imorn om jag pallar.
nu ska jag signa ut, har egentligen ingen speciell anledning, jag bara ska de. hejdå!



så himla snygga kläder. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0