lovley

alltså sitter och läser gamla inlägg i min förra blogg, typcarros.blogg.se, ehehhe. så jävla kul. saknar sommaren09 sååå hårt, den va bästbästbäst! hittade ett inlägg där nu där jag skrivit att en brud hittade min och sofias flaskpost vi skickade när vi var i spanien. hur coolt är inte det? seriöst alltså.
vi skrev ett brev där vi skriver vår facebook & mejl och lägger det plus ett foto på oss i en plastflaska, går längst ut på piren och kastar ut de i vattnet, och en månad senare skriver en engelsk brutta att hon hittat de, på typ andra sidan landet. gryyyyyymt! vi blev helt galna, haha, hur lyckliga som helst.
jag tycker de är råååcoolt iaf.
nu MÅSTE jag duscha!

langar lite massa bilder från världens bästa resa!!!!!!!!!!!!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0