LYCKLIG CHEY

nyss skuttade jag runt här i huset och pratade med mig själv, sköng och skrek lite, för är på fett bra humör! nu sitter här och bölar.... dock till extreame home makeover, men iaf. så himla fint, gulligt och lyckligt. dom är så sööööta allihopa (stavas det så? ser helt mongo ut)
har precis målat naglarna, blåa, för ovanlighetens skull. men de är finfint! lite tråkigt att alltid ha rosa kanske, hehe.
ska strax packa lite eftersom jag ska slagga hos johanna ikväll. behöver ju typ bara trosor sovtröja och tandborste, men ändå. drar dit direkt efter dansen, så käkar jag där så ska vi ha värsta mysmegamongotjejkväll. längtar!
hörs kaaaaaaaaanske ikväll, vi får seeee! love





världens bästa vän, genom allt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

guuulle! puss<333333

2010-10-08 @ 19:34:40
URL: http://jfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0