my horse is amazing

onsdag redan, typ snart helg, sooooooooft! har haft typ en lektion idag, matte. hade idrott första men satt bara och titta på eftersom att jag har blivit fett sjuk :(((( efter matten vare lunch, sen feeeeeeeeeta håltimmen eftersom vi har filmdiskussion i smågrupper på engelskan denhär veckan, och jag hade inte idag sååå jag och micke pluggade, sen gjorde jag ett gammalt engelskt nationellt prov som jag missade när jag va hos doktorn. slutade egentligen tolv sen (eller ah egentligen typ innan lunchen rå men fick reda på de klockan tolv) eftersom vi hade längsta håltimmen så va svenskaläraren snäll och gav oss en uppgift så vi slapp gå på den lektionen. meee lajki! men ja jag och micke skrev ju på vår samhällsinlämning rätt länge så drog hem vid typ två, halv tre.
ikväll blire ingen dans för mig eftersom att jag ska på mamma mia i globen. har sett den svenska redan men antar att den är bättre på engelska då man får höra låtarna orginal liksom! (Y)
latero rå!


kolla på denhär läskiga kvinnan/mannen/hästen?! riktigt äckligt.
asså känns som en skräckfilm eller nåt, haha. hurfan kan man låta sådär?!
människan ser ju galen ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0