mys

hade fått sju kommentarer utan att det stått något på översikt, så förlåt för sega svar allihopa!
min helg har varit toppen iallafall! va ju och shoppa igår, kan visa er sen vad. dennis kom hit och åt middag och sen åkte vi till johanna. där väntade daniella terése emelie johanna & viktor, och sen kom även ellen och jenny dit. vi hade riktigt mysigt med skräckfilm godis och chips. filmen va helskum, shuttle hette den. det va typ mörkt i hela filmen så man såg inte ett skit. asdåligt. men lite läskig varen iaf.
sen kollade vi någon komedi men jag hängde inte alls med.
dennis åkte med till mig och sov här. vi kollade beck - levande begravd tills vi somna.
idag har vi slappat exakt hela dagen, och kollade klart på beck och myste i sängen. han åkte på barnkalas för nån timme sen men kommer tillbaks ikväll.
jag har bäddat rent sängen och plockat lite i rummet, och nu sitter jag och kollar scooby doo, haha så himla kul film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0