this is my life

tjenis! dedär tidsinställda inlägget kom ju faktiskt upp rätt tid (Y) grymt.
dagen har flytit på. va ju hos tandläkarn tio, dom spände så har dödsont nu :((( tycker så synd om mig själv. sen åkte jag till skolan, vi kollade dålig film, jag typ sov halva. lurre, fiskpinnar som vanligt, sen svenska bara, där diskuterade vi i grupper, hur tjill som helst. efter skolan åkte jag till stan med mina vänner, men fick inte med mig ett piss hem. ingenting! ganska duktigt egentligen, men trist. eller jo toffsar förresten, för hade ingen till dansen så va tvungen att köpa, hähä.
dansen gick grymt, faktiskt, både baletten och streeten. jag va glad då!

sitter just nu och kekar macka, men tar ju år och dar eftersom mina tänder gör så ont. åååh så jobbigt. paradise hotel är på teve så måste koncentrera mig.
förresten så har jag och min pojkvän 5 månader idag. grattis till oss, typ?! :) tiden går så hiiiimla fort. kommer fortfarande ihåg typ allt från första gången vi träffades, hihi! HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0