tjockisdagen

har suttit och läst elle, lagat korvstroganoff och gjort 150 situps, på raken! elle va kul, korvstroganoffen blev peeeeeerfekt och situpsen va lagom jobbiga. har ganska biffig mage vettni, typ åttapack liksom....!
ska nog ta en skön dusch nu och sen käka kanelbullar med familjen. alltsååå, de är man ju värd på kanelbulledagen!
ehm, skulle plugga svenska idag, som är tills imorn, men fattade inte ett jävla horpiss så antingen får jag erkänna för fröken att jag inte gjort den imorn för jag inte fattade så får hon skälla ut mig och sen förklara, eller så får jag fråga nån kompis i smyg hur den har gjort och skriva de imorn, fort som faaaaaaaaaan!
vi får se hur jag gör. love


Kommentarer
Postat av: dennis

hahaha men gud 150 situps! fett gryyyym! <3

2010-10-04 @ 22:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0