trevlig helg

tjena tjaba hej! trevlig helg hare vart, därför jag inte bloggat nåt.
började i fredags då, efter skolan åkte jag till stan med johannis en stund, köpte en ring till mig själv och en present till elin. sen åkte jag hem och duschade och åkte till min pojkvän. va ju så himla förkyld så fick inte dansa. farligt att träna med halsont tydligen.... så vi lagade tacos, mös i soffan, käkade bj och kollade idol och filmer. himlans mys vare.

vaknade lagom sent på lördagen och gick upp och käka frulle. sen satt vi i soffan och käkade lite av godiset vi egentligen skulle käka på fredagen tills jag skulle hem.
kom hem, åkte till centrum med mamma och köpte kläder till kvällen. sen fixade jag mig resten av eftermiddagen, och runt halv sju kom johanna och hämtade mig, så tog vi oss till stuvsta. mötte filippa där och gick hem till elin. vi kom nästan först, och sen kom resten av alla brudar. blev en god och trevlig middag, och efterrätt på det. inte långt efter började partyfolket komma = killar typ. det blev massa dans prat och armbrytning, haha. jag är ju biff, så körde mot massa killar. fast idag har jag träningsvärk i armen, så kanske inte är så biff iaf..... eller? men det va en riktigt kul kväll, sen kom min dennis dit och vi tog sista tåget hem, med johannis. somnade rätt fort när vi kom hem, va riktigt trött.

idag har vi bara slappat heeela dagen, duschat och druckit coca cola.
nu ska jag koka lite té och kolla teve med mamma.
hörsssssss

(alla bilder är snodda från facebook!)


armbrytning pågår

skaka rumpa

snygggga cheyer

ehm jag typ vann där faktiskt....

världens sötaste jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0