trevlig kväll :)

Godkväll! (lika seriös som på nyheterna)
dansen gick grymt, men lite för lång uppvärmning enligt mig. hinner ju knappt dansa!
men kul vare, som vanligt.
nu sitter jag här i morgonrocken och dricker min drickyoughurt. när den är slut ska jag borsta gaddarna och hoppa i säng. klockan är ju snart halvtolv redan.
imorn äre skola till tre för mig, för sen ska jag bege mig till doktorn på ekerö och ta lite sprutor i mitt ärr. längtar! eller? neeeeeeeeej, gör jag inte. gör så äckligt jävla ont så de inte är sant. och hon trycker in den typ fem gånger. fem fucking gånger i mitt jävla lilla ärr! tycker fett synd om mig själv om nån ville anteckna det :) men efteråt får jag förhoppningsvis träffa min bästa pojkvän, annars dör jag.
tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0