tolfte oktober

hejjjjjjjjjjj!
satt inte vid datan ett skit igår, pallade inte. knappt kul längre juh....
paradise hotel började, så jäkla bra. har längtat i typ ett år, haha!
men fula människor. besviken alltså. förra årets deltagare va ju hottiesar nästan hela bunten!
somnade vid tio, sjukt tidigt, riktigt skönt! vaknade halv sju imorse fast jag började elva, och kunde inte somna om. surt! men kollade teve och käkade frukost och sånt, så de va rätt soft iaf.
idag hade jag en lektion, samhälle. sen käkade jag rågod lunch i skolan (fett ovanligt) och sen drog jag hem. har pluggat fek och bytt om till dansen nu. ska bara få i mig lite 'middag' innan jag drar.
HEJDÅ




Kommentarer
Postat av: sara

fan va snyggt det va när du hade håret sådär :D

2010-10-16 @ 19:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0