matvraket är i farten

sitter och tuggar hubba bubba, myser i min pojkväns tröja, langar fetdiss till en kille på facebook och väntar på att two and a half men ska börja. har ont i halsen och näsan. stört jobbigt liksom.
ska sova länge imorn och bara softa all day long. eller nåt.
har läst lite tråkiga bloggar också, men börjar tröttna.
sitter och är himla sugen på skagenröra. någon söt (eller ful) person som är sugen på att komma med en burk skagenröra till mig. bara att skicka in genom fönstret vetja (Y) ännu bättre om den redan ligger på en fet baguette. shit alltså jag börjar undra om inte min pojkvän har rätt när han säger att jag tänker på mat hela tiden?! hähähä, måste sluta upp med det. men jag är ett riktigt matvrak jag.
men nej nu börjar faktiskt mitt typ nästan favvoprogram så tjappppilapppi!


mumma på den liksom!

Kommentarer
Postat av: djustd

Kikar in...Ha en fin dag, kram! =)

2010-10-19 @ 10:11:27
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0