ihidpifasojf

gud vad jag har pluggat flitigt nu! duschat har jag också hunnit med.
ska strax tända lite ljus i mitt rum (grymt kallt här) och lägga mig och läsa boken som ska va klar nästa vecka. sen sätter jag nog på filmen jag inte hann se klart igår.
men först tänke jag visa lite snygga bilder från sommaren. mina absoluta favoriter. eller? (alla är från mobilen nu, därför dom är random)


min absoluta dödssnygga favoritklänning! ♥

söt nyduschad chey (Y)

min snygga pojkvän

mitt sommarragg!

jag blev pannkaksstekare!

schteeeeekte i spain!

hahahah alltså, de är tillåtet att skratta nu, för jag kan inte sluta när jag ser denhär bilden. grejjen är att jag brände sönder hela fucking ansiktet, rejält asså, fick sårskorpor och det vätskade sig och allt (äckligt vah?) men det syns knappt på bilden liksom, faaail. men man ser kankse att min ansikte är helt svullet, hahahah. stackars mig!

sen va all färg i fejjset borta....lite fläckar här&där

brun brud!

min grymt tuffa kusin!

han gillar sitt lejon gaaaanska mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0