2305

tjenare fellas! min pojkvän bad mig blogga för några timmar sen, men va lite upptagen då så, blir nu istället.
igår åkte jag ju till honom, bara han och hans lillasyster hemma. vi käkade god mat, kollade shutter island och käkade chokladmousse. godaste jag nånsin ätit. filmen va rätt bra, men fett konstig. vi hann med några avsnitt av mitt nya favoritprogram också, brandy och herr morris. bezt!
kom i säng vid halv elva eller nåt.
började kvart över åtta imorse, tittade bara på redovisningar. soft. matte, tråkigt. fek, sen slutade vi efter de. typ halv 2. fannnnnnnnn va skönt de va. slapp spanskan, hon va sjuk. fast fick en hemuppgift såklart. menmen.
efter skolan pluggade jag lite, lagade mat och gick på hundkurs med milton och mamma.
har pluggat i nån timme nu också, så himla duktig!

imorn äre färg form & stil på morgonen, sen vid tolv drar vi till armémuseet med klassen. naiz! ska spela nåt spel eller nåt. statsminister för en dag. låter ok. bättre en samhällslektion och psykologi. fast slutar dock 4 istället för 14:20. men jag klarar mig.
ska borsta gaddarna och hoppa i säng nu. skönt att jag valt kläder tills imorn redan igår.
GODNATTTTTTTTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0