2336

fett trött tjej. tänkte att ja skulle laddat ner en film men, kom inte på någon bra och sen glömde jag bort att fundera på nån. får väl bädda ner mig och kolla 2 and a halv men som börjar om en halvtimme. de är bezt. kommer somna på dirren, nästan.
imorn drar jag till stan och träffar bästa kusin över en glass eller något i solen. urmys. på kvällen kommer dempis hit och sover. kanske käkar godis eller nåt........... fan va man blir onyttig på loven. känns som lördag hela veckan.
läste i tidningen att det skulle bli kallare i mitten av veckan, men imorn ska det vara 16 grader på eftermiddagen, så en dag i stan ser lovande ut enligt mig. ska kolla efter nåt att ta på mig och sen lägga mig.
så himla svårt att klä sig i detta väder. ena stunden svettas man men sen börjar det blåsa och då blir det lite kyligt. men man vill ju gärna ta på sig så vårigt som möjligt när man kan.
ne nu babblar jag för mycket, hejdååååååå sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0