back on track, typ

heiiiii! har inte bloggat på några dagar. har haft noll tid över. pluggpluggplugg och dansdansdans. men det har gått bra och vart kul. alltså dansen då, inte proven. not so kul. har även varit en sväng hos tandis, haft en dödsjobbig gympalektion och träningsvärk i 2 dagar. skrattat mycket har jag också gjort.
hann ta en sväng förbi hm igår innan dansen och köpa en underbar bikini jag suktat efter sen länge tillbaka. supersnygg. dock ska jag lämna tillbaka den eftersom jag redan har 19 stycken, varav 2 är nya för i år. men man kan aldrig ha för många bikinisar. dock hinner man ju inte använda alla, haha. har säkert nån som är för liten eller nåt. man kan ju nästan hoppas.
jag köpte iaf en klänning idag, också därför jag ska lämna tillbaka bikinin. kändes lite onödigt. klänningen är underbar. har redan planerat skolavslutningsoutfiten. wihuuueeee. längtar. den till brunbrända ben. UNDERBART! vill använda den nu. men nej, det får vänta. kan visa bild imorn för nu är dennis påväg hit så vi ska mysa när han kommer. big love


ahahahahha, underbara minnen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0