booooooring

dör av uttråkan. dör. finns inget kul att göra. fett törstig. måste. dricka. något. nu!
min bebi är sjukis så förhoppningsvis är han hemma imorn (ja han har lov nästa vecka av nån konstig anledning) så då ska jag åka till honom och gosa och sola. hoppashoppashoppas han är hemma.
på onsdag ska jag träffa älsklingsofisen också över en glass i staden eller något. underbart. alldeles för länge sen vi hängde. ska dricka 100 liter vatten nu och sen joina syster framför teven. bb börjar ju om cirkus en halvtimme. har blivit som en.........tradition(?) att titta tillsammans. hehe ångrar att jag sa att det ska bli skönt när du flyttar. felåt!  LOVIE

jag & mina snygga syskon 06. älskar min frisyr efter en tur i värsta vattenkarusellen. enligt mina vänner har jag förändrats minst sen dess. kul!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0