FIN HELG

Hei! Länge sen jag bloggade. Internet har vart lagg hela helgen så därför bloggar jag från t-fonen nu, tråkigt nog. Men har haft kul på andra sätt. I fredags kom dempa hit och vi hade mysipys framför teven. Käkade godis och kollade hem till midgård. På lördagen åkte han hem för att spela match och jag slappade och pluggade lite. Vi möttes i tumba vid halv åtta för att dra på bio med mina fina killar daniel viktor och micke. Vi såg Ritualen efter många om och men på sms. Den va helskum men hade supermys ändå. Fick dock sitta längst ut, fast jag va med 4 killar. Vilka mesar. Och jag va faktiskt rädd.
Jag och dempa skulle kolla en skräckis som började på teve när vi kom hem, men jag somnade som vanligt, och sen han också, så det blev inte mycket med det. Idag har vi slappat och vart på promenad i solen, underbart!
Jag fick tacos till middag och har pluggat lite nu också. Ska strax hoppa i säng. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0