första dagen efter lovet

heyyyyyyyy. fan vilken kul dag. älskar skolan. sminkade på sminkkursen, duktig jag är. hahahah. jo men blev rätt nöjd faktiskt!!!!!!!! sen vare samhälle, lysnnade på nån kille som snacka i en timme, en halvtimmes lunch bara för en timmes till lyssnande och sen slutade vi tidigare. skönt de iallafall. drog hem, käka mellis, kolla oc och började plugga. en psykologimvg-uppgift som ska in på fredag. vet att jag inte kommer få mvg på den men kan ju göra ett försökt och visa att jag vill få bra betyg, haha. hoppas jag fick vg på provet. men de vet man ju aldrig.
jaja, måste fortsätta göra denna roliga uppgift nu, wiihieuueueue. får iallafall korv m. bröd till middag. som jag längtat. typ godaste, även om det är lite mer lunch, men sak samma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0