glad chey.........................

ingen kan förstå hur arg och sur jag är nu. jävla fitthortandställning. kommer aldrig få ta ut den. det går så segt. bajständer. och dom är fett sega. sätt in fetaste bågen bara så allt flyttar på sig. 'neeee de går inte' fuck!!!!!!! kommer få ha den i grekland. fuckfuckfuck. horskit. hatar den. ååååååååh va sur jag är. dör. ska fan använda domhär fula äckliga gummisnoddarna nu som jag egentligen måste så att det händer nåt i munjäveln nu.

aja, annars har dagen varit ok. sminkade på ffs-lektionen. nice. de är kul. det blev rätt fint faktiskt, hehe. duktig jag är. eller? nej men ah de blev ok. anna verkade nöjd iaf och de är det viktigaste! eller ja läraren kanske är viktigare, men hon tyckte de va bra. de va ju bara en g-uppgift ändå så.
samhällen va tråkigt, men de funkade. hade psykologiprov. vet ej hur det gick. jag bara babblade på och skrev massa skit. stressade för att hinna till tandis. det gjorde jag. bajstandläkare.
kan visa lite outfits och skit sen. är sur nu. ska skriva in viktiga datum i min kalender. måste lära mig att använda den. måste bli organiserad. är så dålig på det. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0