sångfågel

tjenixen. jag sitter och sjunger born this way med i kör med ulrik munther och pluggar engelska. fick en låt i min inbox på spotify av jimmy, så bah vare den från stylisterna. wiihiyeeyyeye. konstigt nog så kan han min musiksmak, hahah. awesome!
idag va jag i skolan i tre timmar, sminkade lite skuggor mm, sen drog vi till armémuseet. naiz. spelade nåt spel. kul fan. iaf ok. vi skulle bomba alla länder. mitt land asså. hehe, de va nice. kom hem vid 5, käka macka och sen middag. ska strax fortsätta med plugget. ska duscha snart också. dricka té kanske. trevligt. trevlig kväll.
längtar till helgen. ska nog på bio då med mina amigos. längtar. älskar bio.
hejssssssss

ps. fan va fint jag sjunger. ska nog söka till idol iallfalll! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0