scream

tjeni! sitter här nyduschad och lyssnar på musik. ska dra på bio med mina friendos ikväll och se scream 4. naiz. kommer dö lite grann. igår åkte jag och dennis till c och lämnade tillbaka min bikini, han tog tåget hem och jag gick hem från centrum i det underbara vädret. fan va soft de va. lite lökigt bara, haha. men körde på ballerina, äntligen!
på eftermiddagen efter att jag solat och fixat mig så åkte vi till emma i segeltorp. vi käkade pizza och sen kollade vi scream-filmerna. efter andra filmen drog jag dempa och viktor hem, trötta som as. men de va riktigt mysi.
idag har jag och dennis solat halva dagen, gått en långprommis med mille och fikat lite. underbara väder. lycka. passande nu när det är lov också. kan ej bli bättre. har faktiskt fått lite färg, wiiii.
ville bara säga att jag lever, och har egentligen bilder jag vill lägga upp men orkar ej ladda över från telen nu. borde lyfta på röven och göra mig lite fin. vet ej vart jag ska börja bara. föna håret, sminka mig eller klä på mig, haha.
TJAAAAAAAAAAAAAAAAAa

haha så dålig så att den blir kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0