shululululu

hallå! har inte bloggat på flera dagar. skönt!
har gått i skolan, dansat och varit med dennis. som vanligt helt enkelt. inte mycket speciellt har hänt faktiskt, därför har jag inte mycket att berätta.
ikväll blir det en soft kväll hemma själv. ska kolla mitt favoritprogram på internet och käka gott. det blir nice.
trodde det skulle bli 15 grader idag, men det blev det ju ej. tråkigt.
har massa nya vårkläder jag vill använda, men vill ändå vänta tills det blir riktigt vår, roligare då!
har sökt lite jobb, och ska välja individuellt val nu till trean. sjukt svårt. finns inget kul, så funderar på kriminologi, men kommer antagligen inte ha nån användning alls av det sen. borde läsa engelska c, men vill inte. kommer lida när jag ska ha dom lektionerna då, och alla kommer va fett bra på engelska och man ska typ snacka hela tiden. inte kul inte kul. blir nog krim iaf. ångest.
Hejddddååå


ge mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0