solsken

sitter ute på altanen på baksidan med datorn och kollar runt lite. solen va halvt försvunnen på framsidan så tänkte att jag kunde förflytta mig hit efter en stunds solning där fram. snart blir det ju sol här med.

gårkvällen va rätt kul. träffade lite gammalt folk. hon som hade festen gick ju i min klass på högstadiet såå.....
men ja, jag hängde ju mest med mina vänner, daniel micke emma jenny och såklart dennis.
vi spelade lite ölspel, bytte låt hela tiden, försökte få 2 killar att strula och skrattade åt dom dåliga högtalarna och paret som nästan hade sex i soffan. så kan det gå. men det va naiz. drog hem vid halv 3, däcka i sängen dirr. va så sjuuuukt trött.

idag har jag och dennis legat ute på altanen, löst lite korsord, stekt hamburgare och klurat på suduko(?) trevligttrevligt.

min snygga pojke


min bebis ligger och halvsover i hammocken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0