typ hej sommar

hejdär. vilket underbart väder det är ute. vill inte vara inne en sekund.
gick upp och ut i solen vid nio imorse och har legat där ute hela dagen,  vilket har inkluderat i lite färg på kroppen. ja, iallafall framsidan, haha. baksidan är fortfarande kritvit, men får väl sola den en annan dag. har ju hela veckan på mig.
har även lagat smaskiga minipannkakor till mig själv och läst tidningar och böcker. soft dag (Y)

bion igår va bra, scream 4. läskig som fan. fast lite kul ibland också, haha. va ju i värsta major biosalongen också. vi hade tydligen bokat plusstolar så det va extra benutrymme + att man kunde fälla bak ryggstödet. hur lyx? hehe, aldrig varit i en sån gigantisk salong förr. de va naiz.
kom hem runt halv ett och då blev det bums i sängen. skönt.
snart kommer vovven hem och då ska jag ut på tomten och leka med honom. PK

NAIZ!

nytt i garderoben! allt från hm. klänning och shorts från conscious collection. kärlek!

goda panniksar (ignorera min kladdiga tumme, jag käkade med händerna, hehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0