ååååh.

orkade inte med att rensa mer. så tråkigt!!!!!!!!

fick precis reda på att min friendo emma inte kan se min header. kulkulkul! när man slitit så hårt. haha ne de har jag inte, men ändå. någon annan som inte heller kan se den??????
så typiskt. när alla andra kan se att designen ändrats så kan inte jag göra det. och när jag äntligen ser, då ser ingen annan. jävla blogg.

aja, över till min dag. väldigt trevligt. eller? va dötrött. kunde inte sova inatt. kom i säng runt 2 eftersom det var värsta polispådraget här hemma, haha. en polishelikopter som åkte runt precis över vårt hus, stog stilla i luften och var fett nära husen. läskigt. det lät som faaaaaaan asså. fast de va spännande,  haha. sen kom polisbilen och pratade med pappa och frågade massa saker. dom letade efter 4 män som begått något grovt brott här i närheten. wehå, spännande, men läskigt. det händer saker här i tumba alltså, haha. helikopter stannade kvar halva natten och jag sov fett dåligt.
men tog mig igenom skoldagen ändå, bestående av svenska b, multimedia och kriminologi. helt okej faktiskt. slutade vid 5 idag och drog hem direkt.

ska strax ta en dusch, sen kommer dennis hit och myser. trevligt! borde sätta fart nu eftersom jag vill se fångarna på fortet, haha. POK

en bild på min superfina avancerade header, hehe!

Kommentarer
Postat av: emma

hehe carro det är lugnt, nu syns den! :D

2011-08-29 @ 22:24:27
URL: http://differentsound.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0