Är påväg till stan ju för lite inhandling ...

retrocamera_shot (MMS)

Är påväg till stan ju för lite inhandling av saker till resan. Har gummistövlarna på mig, de ösregnar ju ute. Och det skyddar ju mina nakna ben lite, haha. Skulle ju fika med tjejerna men Jenny är sjuk och kunde inte och typ ingen kunde åka till henne och lalala, så de blev inget med de, haha. Lika krångligt som alltid när vi ska göra nåt. Men de gör inget. Skulle ju egentligen jobbat idag, men bytte ju med en annan tjej, rätt skönt. Men lovar att de skulle vart sol om ja hade jobbat, haha. Och när jag va i centrum ringde chefen och fråga om ja redan hade åkt, hon tänkte säga att ja inte behövde komma, men nu får hon ringa Emelie istället. Har aldrig hänt förut när jag jobbat, haha. Just idag ringde hon, bara för att ja hade bytt bort just den tiden. Aja, hörs senare idag, har damp på min telefon just nu. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0