beiber-feber

heyyyyyyyyyy! sitter här och dör av längtar till tisdag. då drar jag och mina tio FETT underbara vänner till zakynthos. vi har taggat i typ 200 dagar, och nu äre 2 kvar, haha. kan inte fatta!!!!!!!!!!!

över till nåt annat. sista dagen på jobbet idag. va fett stressigt. så galet mycket folk. seriöst alltså. kö ut på gatan och kaoz där inne. crazy shit! men jag klarade mig.
kom hem och åt grillade hamburgare, gotti.
har nyss kollat justin biebers film. vet inte ens hur han stavas, haha. men what ever, den va fan rätt nice. asså de är ju ingen film man kollar på flera gånger, men man måste se den en gång. de är så jäkla fett! asså hur många som älskar honom. helt galet. fällde tillochmed några glädjetårar, haha. alla var ju så lyckliga :')
ska strax gå ut sista rundan med mille och sen kolla nån mer film,
imorn blire fika med mina tjejer, planera lite för zakke och så. mysi. sen ska jag till stan och inhandla lite saker för resan. måste packa också, haha.
vi hörs. massa kärlek!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0