bloglovin'

jag är ju medlem på bloglovin', som typ alla andra hundratals (underdrivet) bloggare. men jag typ liksom glömmer bort det, så ja loggade in idag och hade över 200 olästa inlägg. pallade inte läsa alla så tryckte på markera som lästa, haha. började istället följa massa nya bloggar, så nu öser det in nya inlägg som jag måste läsa. hinner ju inte med. men det är ju bra ändå, för då slipper jag glömma bort hälften av alla bloggar jag gillar att läsa, och så har man ju alltid nåt att göra. rätt asabra sådär. har tillochmed laddat ner appen till telefonen, haha. kommer bli besatt av bloggar. inte hinna med något annat.
näe nu är det mat som gäller! LOVEEEEEEEE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0