borde rensa lite......

åh kul liv. bestämde mig i förrgår för att rensa mina mail, hade så många. över 2000. så började rensa och rensa och rensa. satt och tänkte, åh, bara 1000 kvar, åh bara 500 kvar. så fortsatte jag nu och bah; bara 300 kvar, bara 100 kvar, bara 23 kvar, bara 10 kvar. wehå, slut. fast så vare ju inte. de fetstilta beloppet som stog där uppe var ju bara alla olästa. kul liksom. så nu har jag 4179 mail kvar att slänga = 120 sidor. fuck life!!!!!!!!!!!!! ja som tänkte; ÄNTLIGEN. ska bli skönt med en tom inkorg liksom. ah fast nä. kommer ju ta år och dar dehär. bäst att fortsätta lite nu. hörsssssssssss kanske sen

jag är sämst på paint och bilden blev liten, haha. men ni ser ju själva. STACKARS MIGGGGGGGGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0