dansssssssss

hejåhå. söndag idag. fett tråkigt. fast min dans börjar, och det är asakul. fast fasar lite för den ändå. jag är den stelaste människan i världen just nu, och jag överdriver inte. det är sant. helt sjukt. kan ju knappt nudda händerna i golvet med raka ben, haha. förhoppningsvis blir det lite bättre när jag är uppvärmd, men ändå. kommer få skämmas där borta.

har bara softat idag, varit ute med milton, packat danskläderna och så. ska väl fixa till mig lite snart, typ äta middag (ja redan, dansen börjar ju sex - nio) och sen äre dags att dra typ.
det kommer bli asakul. hoppas ja iallfall. hoppas det är en snäll grupp, och att inte alla känner varann, haha. jag vet ju iallafall vem emelie är, och det är ju skönt. nej nu ska jag sätta lite fart här. hörssssssssssss


Kommentarer
Postat av: emma

carro din header är borta! :o ifall du inte visste det alltså...

2011-08-28 @ 20:41:48
URL: http://differentsound.webblogg.se/
Postat av: Raisa

Fin blogg du har! :D

2011-08-29 @ 19:09:30
URL: http://tjokung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0