fredaaaaaaaaaaaaag!

hey kompisar! har precis suttit och bjudit in lite vänner till vår student skiva - evenemang på fb. så jävla nice. tagga, haha. valde bara ut några få nu, kommer bjuda typ allt och alla sen, haha. även dom jag inte är jättebra kompis med. ALLA ska komma!!!!!!!!!!!!! woohohohoohohoo!

dagen i sig har varit soft. har haft 4 timmar med diana från 8-12. helt ok. snackade massa, gjorde nån övning mm. inte så jobbigt. gick till mormor när jag slutat, pratade lite, åt lite äppelkräm som lunch typ.........
hon skulle iväg sen, jag åkte hem. stekte lite champinjoner(?) och softade i sängen. läste bloggar, somnade, satt på fb. inget mer har hänt.

min telefon har pajjat totalt. typ. igår började den fucka och loggade ut sig själv, så jag fick skriva in pin - koden typ 135 gånger under.......4 timmar? asså helt sjukt. och idag har klockan typ stannat och jag har inte kunnat skriva nånting, inte sms, inte på facebook, ingen internetadress. bajs! känner mig helt handikappad.
och nu när jag skulle ladda över en bild till datorn så kan typ inte datorn hitta mobilen. asså man kan liksom inte trycka upp rutan så att man kan ladda över bilder och allt........ah ni fattar?!
får panik.

vi hööööööööööörs senare!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0