Har gosat ner mig i min fett sköna säng i ...

retrocamera_shot (MMS)

Har gosat ner mig i min fett sköna säng i mitt asamysiga rum. Ska upp tidigt imorn bitti och springa med mamma, haha. Hon är ute och går och springer jätteofta så ja kommer ju dö. Men ja måste! Lite sent att börja med Beach 11 ni, hehe, mene, bättre sent än aldrig! Ska även jobba imorn 15-21. Bytte med en tjej som verkligen ville, så ja är ledig på söndag istället :) dum som jag är glömde jag heeeeelt bort att daniela ska ha lite partyparty imorn, men får väl skynda mig dit efter eller nåt. Fan va dålig jag är, haha. Aja, det blir nog bra. Kommer tjäna 400 spänn för att delta i nån undersökning på måndag. Inte dåligt! Men berättar mer om de då :) NATTI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0